piątek, 13 marca 2015

Podsumowanie akcji "Pomarańcze - wszyscy tańczą i ja tańczę"

Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału w mojej pierwszej akcji kulinarnej "Pomarańcze - wszyscy tańczą i ja tańczę". Dzięki Waszemu zaangażowaniu zebraliśmy, aż 113 przepisów na dania z pomarańczami. Jako organizatorka poniższej akcji przygotowałam trzy przepisy na wykorzystanie świeżych pomarańczy
(kliknij na zdjęcie, aby przejść do przepisu):

  


Spośród wszystkich przepisów wybrałam 3, które zachwyciły mnie niebanalnym połączeniem składników i zdjęciami

Miejsce 1.
Deser czekoladowo-pomarańczowy



Miejsce 2.
 Krem pomarańczowy


Miejsce 3. 
Sałatka z krewetkami i pomarańczą



W akcji "Pomarańcze - wszyscy tańczą i ja tańczę" pojawiły się przepisy na:




SAŁATKI


autorka: LOVE EAT | blog: Mashup


autorka: Camelia_) | blog: Kuźnia Przepisów



autorka: Mariolka90 | blog: Ugotować

autorka: wegefaza | blog: wegefaza

autorka: justyna_mojemenu | blog: Moje Menu

autorka: jazzowesmaki | blog: Jazzowe Smaki

autorka: LOVE EAT | blog: Mashup




DANIA OBIADOWE
ZUPY


autorka: Pluskotka | blog: Rodzinka od kuchni


autorka: Sabina Cuisine | blog: Sabina Cuisine


autorka: monka | blog: smaczne-opowiesci

autorka: lucynako | blog: czary gary


autorka: krystyna.garncarz | blog: zdrowa zmiana


autorka: Kiane | blog: Podróże na języku

autorka: 6niebo | blog: szóste niebo

autorka: Pattka89 | blog: Pasja Patki

autorka: whiness | blog: Relish it

autorka: foodmania | blog: FOODMANIA


autorka: jemwiecjestem | blog: Jem więc Jestem

autorka: Delgada1 | blog: Muffinkowe.pl

autorka: Agniecha N. | blog: Zamiast czekolady


DESERY

autorka: Ana_Pis | blog: Różowa Patera

autorka: nataliapaalac | blog: healthy dreams


autorka: Mariolka90 | blog: Ugotować

autorka: bastalena | blog: bastalena


autorka: Mariolka90 | blog: Ugotować

autorka: monka | blog: smaczne-opowiesci

autorka: Pattka89 | blog: Pasja Patki

autorka: nataliapaalac | blog: healthy dreams


autorka: malinowyporanek | blog: malinowyporanek

RÓŻNORODNOŚCI


autorka: JoannaLange | blog: ...to na języku


autor: tobasco | blog: Kuchnia PROzdrowotna

autorka: Endżi | blog: Five o'clock

autorka: Dżast food | blog: Dżast food

autorka: Camelia_) | blog: Kuźnia Przepisów

autorka: jemwiecjestem | blog: Jem więc Jestem

autorka: Koper | blog: W koperkowej kuchni

autorka: 6niebo | blog: szóste niebo







(jeżeli jakiś link nie działa prawidłowo - to proszę daj mi znać w komentarzu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz